Header algemeen tandarts dichtbij

Huisregels

Onze openingstijden:
maandag t/m zaterdag 08.00 - 16.30

Buiten onze openingstijden en op zon- en feestdagen kunt u voor spoedgevallen bellen met onze spoedlijn. Bereikbaar via 06 - 34114033.

Afspraken
Afspraken maken kan aan de balie, telefonisch of via de website. Ter herinnering aan uw afspraak ontvangt u een sms en/of e-mail mits wij deze gegevens van u hebben. Mocht u de sms/email onverhoopt niet ontvangen, dan betekent dat niet dat de afspraak niet doorgaat.
Kom op tijd op uw afspraak. Het werkt zowel voor u als ons prettiger als u minimaal vijf minuten van tevoren aanwezig bent. Bent u om wat voor reden dan ook vertraagd, bel ons dan zo spoedig mogelijk op. Houdt u er alstublieft rekening mee dat wanneer u te laat bent, de afspraak mogelijk niet kan doorgaan.
Als u verhinderd bent, kunt u dit telefonisch of per e-mail doorgeven (In het weekend of op feestdagen zijn wij voor annuleringen per mail bereikbaar). Zegt u niet, of minder dan 48 uur van te voren een afspraak af krijgt u van ons een informatiebrief met ons beleid. Komt het drie keer binnen twee jaar voor dat afspraken niet of minder dan 48 uur van te voren worden afgezegd, kunt u alleen in geval van spoed nog bij ons terecht. Wij zullen dan geen afspraken meer maken voor u voor de reguliere zorg.  

Eerste afspraak
Als u op uw eerste afspraak komt vragen wij u een inschrijfformulier en gezondheidsvragenlijst in te vullen. Neemt u alstublieft een overzicht van u medicatiegebruik mee naar deze eerste afspraak.

Wijzigingen
Geef wijzigingen in uw medicatie, adres, verzekeringsgegevens, telefoongegevens en e-mail zo spoedig mogelijk aan ons door. Alle gevolgen van het niet (tijdig) doorgeven van een adreswijziging zijn voor u. Een adreswijziging dient schriftelijk aan ons te worden doorgegeven.

Betalingen
Infomedics verzorgt voor ons het verzenden en innen van nota’s. Infomedics dient de nota in bij uw verzekering. Voor het bedrag wat uw verzekeraar niet vergoedt, krijgt u een (rest)nota via e-mail. U kunt de nota betalen via Ideal of overboeken aan Infomedics. Om u de nota per mail toe te kunnen sturen hebben wij een juist telefoonnummer en e-mailadres van u nodig. Mocht u de nota liever per post willen ontvangen, geeft u dit dan aan bij de balie. Of behandelingen vergoed worden kunt u van tevoren bij uw verzekeraar navragen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vergoeding van een behandeling.
Voor het betalen van de nota die u van Infomedics ontvangt heeft u 30 dagen de tijd. Betaalt u niet binnen de gestelde termijn, dan is Infomedics gerechtigd om incassomaatregelen te nemen. De kosten daarvoor brengen zij bij u in rekening. Heeft u vragen of bezwaar tegen een nota, dan kunt u zich direct tot Infomedics richten via 036-20 31 900 of via www.infomedics.nl.

Valt u onder de wet schuldsanering, dan zullen wij u vragen contant te betalen bij ieder bezoek. De reden hiervoor is dat wij in dat geval niet kunnen declareren via Infomedics.
Omdat kinderen vanaf 16 jaar zelfstandig een behandelovereenkomst kunnen aangaan, krijgen zij een eigen rekening en een eigen inschrijfformulier.

Respect
Behandel onze medewerkers/medebezoekers met respect. Schelden, schreeuwen, dreigen en/of beledigende-/kleinerende-/discriminerende uitlatingen worden niet getolereerd.

Contactgegevens:
De Tandarts Dichtbij
Hoogstraat 99a
3011PK Rotterdam
info@detandartsdichtbij.nl / info@rotterdamstandheelkundigcentrum.nl
010-4119477

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluiten